Chaliavchikai

Chaliavchikai


Palosiu apie chaliavcikus. Tiek uzsakovu tiek ir rangovu pusese. Jau senokai standartu tapo tokie uzsakovai, kurie pvz samdo staliu, sutaria x suma uz darba ir jau zino, jog mokes x minus y, nes y sudarys jau is anksto numatyti prisipisimai. Deja standartu tampa ir tas stalius, kuris nebededa efforto i savo darba, nes zino, kad bus prisipisinejima ir sutarta suma nupjaus. Visi zinome ir apie chaliavinancias PR, kurybos ir gamybos agenturas, kurios savo marzha pasidaro is to, kiek projvodas sugeba prichaliavinti. Bet chaliavcikai persikele ir i tokias instancijas kaip Verslo Konfederacija.

Pries gera menesi buvom pakviesti uz Keule paskaityti pranesima brand story, verslumas ir blah blah type of renginyje. Tai visad darai nemokamai, nes:
1. Taip tai masturbacija savo paties ego ir labai daug seratonino pasigamina, plius kalbeti apie sekme visad smagu.
2. Visad stengiuosi sneketi apie versluma ir ji skatinti nesvarbu ar sneket reiktu apie keule, apie digital rinkodara, apie bizz devinima ar tiesiog blenius. Netikiu, jog tos kalbos ka nors ikvepia, nes jei zmones nori daryti jie daro nelaukdami kol speechas juos ikveps. Tiesiog tokie renginiai yra geras networkingas ir padrocinimas ant saves paties.

Sudedu dvi dienas efforto i naujo speecho pasiruosima, modifikuoju ji auditorijai ir t.t. Ir tik staiga pist, linkedine pamatau kad renginukas tapo mokamu auditorijai – 55 eur uz kede. Puiki vadiba – nusichargini klienta seminaro samatai (renginys vyksta gastro ten kazkokios parodos remuose), tada dar nuchargini ziurovus/klausytojus, o speakeriam net neuzhsimeni, jog eventas komercinis. Way to go chaliavciku komercija.

Kaip ir kur sulauzyt chaliavos rata as nezinau, nes atsakingos visos puses (kraipau galva ir dejuoju).

+ There are no comments

Add yours